TOUR VIRTUAL ‘MARIBEL DOMÈNECH. ACCIONS QUOTIDIANES’

Xarxes CCCC: Facebook i twitter @centredelcarme; Instagram @CCCC_centredelcarme

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Comissariat: Rocío de la Villa

El Centre del Carme va inaugurar virtualment l’exposició de Maribel Domènech ‘Acciones quotidianes’. A través de la nostra web i xarxes socials es pot vore el tour virtual de la mostra, un recorregut acompanyats pels comentaris de l’artista, Maribel Doménech i per la seua comissària, Rocío de la Villa, a més del director del Centre del Carme, José Luis Pérez Pont.

Aquest tour virtual encendrà les llums d’aquesta sala Ferreres, fins a l’obertura real de la mostra, avançant-nos a la seua visita presencial i complementant-la amb informació addicional.

El treball de Maribel Domènech gira entorn de la reflexió de la vida quotidiana: on s’entrecreuen l’íntim i el social en narracions visuals, emocionals i performatives, que expressen el compromís amb l’experiència viscuda i reclamen la participació dels seus destinataris, a través d’escultures, instal·lacions, fotografies, vídeos i projectes col·laboratius.

Accedeix a l’exposició virtual

Descarrega fulla de sala