La Biblioteca des de casa

1 04 2020

La Biblioteca des de casa

A les Biblioteques UPV #ensquedemacasa i et presentem #LaBibliotecaUPVaCasa aquesta una web on trobaras tota la informació i les novetats sobre els nostres serveis en aquesta època de confinament.

Des de casa: apren com conectar-te des de casa per a poder accedir als nostres recursos

Serveis online: continuem oferint molts dels nostres serveis adaptats a les noves circumstàncies

Forma’t: diferents opcions de formació online, algunes que han estat sempre i altres que s’ha posat en marxa ara

COVID-19: tota la societat s’ha posat en marxa per a oferir tota la informació disponible sobre el coronavirus

Oci: el món de la cultura també ens està oferint recursos en obert per a fer més lleuger el confinament.

També tenim una recopilació de recursos educatius en obert per ajudar al professorat en les seues classes virtuals, alguns de proveïdors d’informació que les han posat en obert i altres són OER (recursos educatius en obert)