DIA DEL LLIBRE BIBLIOTEQUES UPV

22 04 2018

Un any més les biblioteques de la UPV, a través del Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació, celebrem el Dia del Llibre.

Durant la setmana del 23 al 27 d’abril, i sota el lema Ciència, més enllà de la ficció hem preparat un seguit d’activitats culturals i solidàries: exposicions, intervencions artístiques, presentacions de llibres, conferències i molt més.

A més si realitzes un préstec durant eixos dies podràs endur-te un obsequi.

A tots el campus trobaràs la campanya Barata aliments per sancions, a canvi de que portes aliments no peribles, et llevem les sancions acumulades per devolucions fora de termini, i la Biblioteca Solidària, on podràs endur-te debades els llibres que necessites per als teus estudis o treball.

No et perdes la presentació del llibre d’Adolfo Plasencia Is the univers a hologram? Un llibre editat pel MIT i que, en forma de diàleg amb els millors científics i pensadors del nostre temps, proposa grans preguntes sobre el món físic, la ment i la tecnologia.  Gaudeix amb la posterior xerrada col·loqui amb Avelino Corma, José Maria Yturralde, José Bernabeu i el propi autor. Serà el divendres 27 abril, a les 12.00 a la Sala de Projeccions de la ETS Arquitectura. Si no pots vindre conecta’t per streaming.

A més a més comptem amb tu per a fer-te un #selfieinthelibrary i compartir-lo a Twitter a Instagram! Fes-te una foto que identifique que estàs a una de les #BibliotequesUPV, i el divendres 27 farem un storify amb tots els selfies que hagen participat amb el hashtag #selfieinthelibrary

Tenim més activitats preparades, consulta el programa complet a http://www.biblioteca.upv.es/diadellibro

Organitza: Biblioteca i Documentació Científica. Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació

Col·laboren:

Vicerectorat d’Alumnat, Cultura i Esport