Exposició: La llum impresa: Fotollibres

22 04 2018

Exposició de Fotollibres a l’Espai en Vitrina de la Facultat de Belles Arts de la UPV, del 23 al 27 d’Abril de 2018.

Amb aportacions de Chema de Luelmo (professor UPV), Juan Pedro Font de Mora (Llibreria Railowsky) i fons de la col·lecció de Llibres d’Artista de la Biblioteca de la Facultat de BBAA.

DIA DEL LLIBRE BIBLIOTEQUES UPV

22 04 2018

Un any més les biblioteques de la UPV, a través del Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació, celebrem el Dia del Llibre.

Durant la setmana del 23 al 27 d’abril, i sota el lema Ciència, més enllà de la ficció hem preparat un seguit d’activitats culturals i solidàries: exposicions, intervencions artístiques, presentacions de llibres, conferències i molt més.

A més si realitzes un préstec durant eixos dies podràs endur-te un obsequi.

A tots el campus trobaràs la campanya Barata aliments per sancions, a canvi de que portes aliments no peribles, et llevem les sancions acumulades per devolucions fora de termini, i la Biblioteca Solidària, on podràs endur-te debades els llibres que necessites per als teus estudis o treball.

No et perdes la presentació del llibre d’Adolfo Plasencia Is the univers a hologram? Un llibre editat pel MIT i que, en forma de diàleg amb els millors científics i pensadors del nostre temps, proposa grans preguntes sobre el món físic, la ment i la tecnologia.  Gaudeix amb la posterior xerrada col·loqui amb Avelino Corma, José Maria Yturralde, José Bernabeu i el propi autor. Serà el divendres 27 abril, a les 12.00 a la Sala de Projeccions de la ETS Arquitectura. Si no pots vindre conecta’t per streaming.

A més a més comptem amb tu per a fer-te un #selfieinthelibrary i compartir-lo a Twitter a Instagram! Fes-te una foto que identifique que estàs a una de les #BibliotequesUPV, i el divendres 27 farem un storify amb tots els selfies que hagen participat amb el hashtag #selfieinthelibrary

Tenim més activitats preparades, consulta el programa complet a http://www.biblioteca.upv.es/diadellibro

Organitza: Biblioteca i Documentació Científica. Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació

Col·laboren:

Vicerectorat d’Alumnat, Cultura i Esport