Il·lustració, còmic i compromís social

12 11 2017

La Biblioteca Pública de València (C/ Hospital, 13) acull el proper dimarts 14 de novembre, a les 19.00h, la inauguració de l’exposició «Il·lustració, còmic i compromís social». Tindrà lloc, a més, una conferència a càrrec de Manuel Garrido Barberá, comissari de la mostra.

«Il·lustració, còmic i compromís social» és una exposició itinerant que tracta de fer valdre la il·lustració gràfica i el còmic creats per alguns dels més importants professionals valencians al llarg dels últims vint anys i té com a fil conductor el tarannà reivindicatiu amb què aquests han posat el seu treball al servei de diferents causes o lluites socials i polítiques. Una mostra que es presenta com una bona manera de posar-li un segon altaveu a aquestes reivindicacions, crítiques i exigències que han fet servir la il·lustració gràfica i el còmic com a important ferramenta d’expressió, divulgació i conscienciació.

A través de tretze panells i mitjançant els treballs de més d’un centenar d’autors i autores, mostrem un vast recull de publicacions, projectes personals i encàrrecs de tota classe que conformen una àmplia panòplia d’estils, tècniques i poètiques, i que tractaran de colpir i remoure les consciències del públic, siga expert siga neòfit, siga activista siga diletant, convidant-li, en qualsevol cas, a nodrir i acréixer la seua empatia i el seu esperit crític.

Més informació: www.graficacompromesa.com
Organitza: Fundació pel Llibre i la Lectura – FULL Portal del Llibre