Tots som Valentia / Altaveu (convocatòria de projectes d’inclusió i cohesió social)

17 10 2017

Totes i tots naixem amb la capacitat de crear. Una capacitat que mai hauríem de perdre. Com tampoc hem de perdre el valor per expressar allò que pensem, allò que sentim i ens fa originials i únics. La nostra veu és important i valuosa. Amb el projecte Valentia busquem recordar a tot el món que no sols tenim la capacitat d’espressar allò que pensem i sentim, sinó que hem de trobar el valor per expressar-nos, i fer-nos sentir. A càrrec de l’Associació Rebombori Cultural.
+info

Organitza:
Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora:
Noupertres, La Casa Grande, Asindown, Asociación Alfil, Bona Gent, AICO, Asociación Valenciana para el Síndrome Prader Willi, Asociación Valenciana de Sordos.

Inauguració 17 d’octubre, a les 19:00 hores
Centre del Carme