Expo: Encara ací/ Still here

2 12 2015

encara ací

Més de 20 anys de presència del VIH i de la sida en l’obra de Pepe Miralles

Aquesta exposició proposa un recorregut per l’obra que l’artista Pepe Miralles realitza al voltant de diverses problemàtiques del VIH i de la sida. Són pocs els artistes a l’Estat espanyol que treballen sobre aquestes temàtiques i menys els que ho han realitzat amb alguna continuïtat, creant una obra que ens permeta veure els diversos moments pels que ha passat aquesta malaltia, des de la incomprensió i la manca d’informació que hi havia a finals dels 80 i principis dels anys 90 del segle passat, fins les obres que s’han produït en el context de les teràpies combinades. L’exposició destacarà també aquells treballs que s’han realitzat a partir de l’establiment de vincles amb institucions, agents i associacions. Es presentaran algunes peces, unes altres seran reconstruïdes per a l’ocasió i es podrà consultar un fons de documentació sobre les intervencions en espais públics i altres accions realitzades al llarg de la trajectòria de l’artista.

Aquesta mostra forma part de les activitats que des de CALCSICOVA es realitzen per a commemorar el dia 1 de desembre, dia mundial de la lluita contra la sida.

Comissari: Ramón Espacio.
Amb el suport de la Coordinadora d’Associacions de Lluita contra la Sida (CALCSICOVA) i ViiV Healthcare.

A partir del 3 de desembre a l’Octubre CCC, c/ Sant Ferran, 12, València