World Press Photo torna a Barcelona

2 11 2015

wpp 2015

World Press Photo torna a Barcelona de la mà de la Fundació Photographic Social Vision amb la col·laboració de Fundació Banc Sabadell. Es tracta de l’exposició més important en l’àmbit del fotoperiodisme a nivell mundial que aquest any, en la seva onzena edició a la ciutat, es podrà visitar del 12 de novembre al 13 de desembre en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Sota el lema Veure i entendre, la mostra reuneix les 134 fotografies i els 7 treballs multimèdia guanyadors del concurs anual organitzat per la Fundació World Press Photo i es converteix en cita ineludible amb els esdeveniments socials, polítics, culturals i esportius de l’últim any, tant per la qualitat de les seves fotografies com pel debat que generen. Si vols estar informat de les nostres activitats i visites guiades complementàries a l’exposició, segueix-nos en Facebook.