Expo: LuxData_25

5 10 2015

LuxData_25

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l’Àrea d’Activitats Culturals, presenta l’exposició “LuxData_25”, la inauguració de la qual tindrà lloc dijous que ve, 1 d’octubre del 2015, a les 13.00 hores, a la sala d’exposicions UPV, situada a la planta baixa de l’edifici del Rectorat del campus de Vera.

La mostra, comissariada per Amparo Carbonell, commemora el 25 aniversari de la creació del Laboratori de Llum de la UPV, sorgit el 1990 de la transformació del Laboratori de Llum i Color creat el 1986 per José Mª Yturralde, primer grup de recerca d’una facultat de Belles Arts en la universitat espanyola.

La mostra, que romandrà oberta al públic fins al pròxim 4 de desembre, amb accés lliure de dilluns a divendres laborables (en horari d’11 a 14 h i de 17 a 20 h), promou l’inici, en paraules de la comissària, “d’un procés de revisió i reflexió de les aportacions i els posicionaments del treball realitzat pel grup en els àmbits universitari i artístic”.

Mes informació: http://www.laboluz.org/