Exposició “Libro de Artista” de Fran Muñoz, a la Biblioteca de BBAA

10 09 2015

cartelexpo Fran Muñoz

Exposició fotogràfica: “Estratègies d’eixida”

10 09 2015

expo eixida
Exposició organitzada pel Màster en Fotografia de la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de l’Octubre CCC. C/ Sant Ferran, 12 – 46001 València

Inauguració: dimecres 9 de setembre a les 20.00h.

Des del 09.09.2015 fins al 03.10.2015

Obres de
–Solange Jacobs
–Ester Pegueroles
–Mati Martí
–Marian Montesdeoca
–Alfonso Legaz
–Lautaro Bianchi
–Paco Sancho
–Pedro Mecinas

Un comprimís amb la promoció

En el sempre difícil camp de la professionalització dels nostres ex alumnes, hi ha una gran varietat de situacions: des dels que van instal·lar empreses de fotografia professional fins als que van optar per crear laboratoris d’impressió electrònica i muntatge de fotografies. Paral·lelament a l’evolució d’aquesta situació altres alumnes van optar per desenvolupar projectes de difusió i debat entorn a la fotografia, amb un caràcter alternatiu en els seus inicis que, amb el temps, poden evolucionar cap a espais comercials on exposen alguns dels seus companys d’estudis. En l’àmbit dels que van decidir dedicar-se a la creació artística, durant els primers anys es va iniciar des del màster un intent de generar algunes exposicions col·lectives amb els estudiants de cadascuna de les promocions. Açò va anar evolucionant cap al desenvolupament d’un tímid programa de promoció d’aquells que, a través dels seus projectes de final de màster, van demostrar major capacitat creativa i interès a l’hora d’iniciar treballs en els que els seus resultats transcendiran l’exclusiva recreació fotogràfica de l’entorn.