DIA DEL LLIBRE – BIBLIOTEQUES UPV

23 04 2015

La UPV a través del Vicerectorat de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions, conjuntament amb la Biblioteca UPV, posa en marxa una nova iniciativa que s’emmarca dins de l’àmbit social.

Amb el lema “Barata”, la Biblioteca pretén donar un pas més en la sensibilització social de tota la Comunitat Universitària, donant així oportunitats per recolzar a les famílies més desafavorides de la nostra societat.

Baratar és una manera de donar i rebre, on les dues parts guanyen.

Si tens una sanció barata-la per aliments.   Per cada 15 dies de sanció recollirem un quilo o litre d’aliment.

Però no sols es tracta d’una acció puntual per al dia del Llibre. Anem més enllà, la Biblioteca es proposa tindre un Espai Solidari permanent, que permetrà estructurar un cicle d’actuacions durant tot l’any.

Barata sancions per aliments. Es barataran les sancions en tres moments de l’any, coincidint amb la recollida d’aliments que realitza la UPV en favor del Banc d’Aliments, així entre tots aconseguir una major participació.

Avui x tu, demà x mi.Inauguració de la Biblioteca Solidària el dia 23 d’Abril coincidint amb el dia del Llibre. Els llibres d’aquesta biblioteca seran de contingut universitari, es pretén que aquells estudiants de la nostra universitat que ho necessiten puguen accedir a llibres d’estudi donats per altres companys que ja no els necessiten. La Biblioteca Solidària quedarà instal·lada a la segona planta junt al mostrador de Préstec.

Totes aquestes activitats es realitzaran conjuntament amb el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació a més de la Delegació d’Estudiants de la UPV.