La veu dels objectes, de Josep Sou

14 01 2015
expo josep sou

Del 16 de gener al 21 de febrer de 2015. Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC)
“Tots els objectes tenen la seua poètica, és a dir, són capaços de mostrar-nos una realitat que viu més enllà de la seua corporeïtat. Cal, però, que parem atenció i remenem el brou substancial de la significació possible que els elements constituents arboren, per tal de capir allò íntim i principal que rau al si de la matèria”

Josep Sou (Alcoi, 1951) va estudiar Filosofia i Lletres a València i Salamanca. És doctor en Belles Arts per la Universitat Miguel Hernández d’Elx, on ha exercit com a professor de Pintura Urbana del 2002 al 2013. Ha publicat una trentena llarga de llibres, sèries, carpetes i capses poètiques. Ha realitzat nombroses exposicions a poblacions del sud del país (Altea, Alcoi, Alacant, Elx, Dénia, etc.) i també a València i a diverses ciutats de Romania, Brasil, etc.