Llibres lliures. 3 de Novembre: Catàlegs d’Art.

31 10 2014

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem catàlegs d’art  i  serà el dilluns 3 de novembre a les 14’30 h.

Els títols  oferits  són:

Dignidad, solidaridad, compromiso ¿y tú qué haces? : día mundial de la lucha contra el Sida 2007 :  diciembre 2007.

Ante el VIH, tu actitud marca la diferencia. : día mundial de la lucha contra el SIDA, 1 de diciembre de 2008.

SIDA : ací i ara, no et quedes als núvols.

Infraestructuras emergentes : sobre producción, gestión y difusión artistica.

Chipi Garrido :Sala Josep Renau, 27 noviembre – 19 diciembre 2003.

Sin pies ni cabeza : 10 años entre libros.

Fábulas 09.

Título propio en diseño creativo 2007.

Título propio en diseño creativo 2008.

Proyectos de diseño II : recorridos gráficos 2006-2008.

LLIBRES LLIURES Novembre  2014:

31ª ed.:  3 de Novembre, 14’30 h: Catàlegs d’art.

32ª ed.:  10 de Novembre, 9’30 h: Catàlegs d’art.

33ª ed.:  17 de Novembre, 14’30 h: Catàlegs d’art.

34ª ed.:  24 de Novembre, 9’30 h: Catàlegs d’art.

Premis als llibres millor editats

L’editorial Perifèric guanya el Premi al Llibre Millor Editat

Simientes Editores aconsegueix el guardó a l’obra Millor Il·lustrada i Ponent el relatiu al Còmic Millor Editat

Diversos i dispersos versos conversos i perversos dels universos, de Perifèric edicions, obra de J. Ballester i P. Giménez, va resultar guanyadora del premi al Llibre Millor Editat que atorga la Generalitat.

El premi al Llibre Millor Il·lustrat va ser para Hacia ningún lugar: Una colección de silencios, Símientes Editores, de M. Hernández.

El Amor Infinito que te tengo y otras historias, Edicions de Ponent, de P. Monteiro va obtenir el guardó al Còmic Millor Editat, mentre que El meu nom no és Irina. Andana, escrit per X. Aliaga va aconseguir el premi al Llibre Infantil i Juvenil Millor Editat.

El Persa: Solo para amigos (edició de Vicente Ferrer Azcoiti), Media Vaca, aconseguia, per la seua banda, el guardó com a Llibre de Bibliofilia i d’Artista Millor Editat, mentre que la Llibreria Gozalbo va ser considerada la Millor Llibreria Tradicional i Llibreria DADÁ, Llibreria Més Innovadora.

Els premis tenen caràcter honorífic, i es lliuraran el pròxim 20 de novembre.

Exposició: Línies mestres

linies mestres