Llibres lliures. 23 de Juny: Catàlegs d’Art.

19 06 2014

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem catàlegs d’art  i  serà el dilluns 23 de juny a les 9’30 h.

Els títols  oferits  són:

SIDA : ací i ara, no et quedes als núvols.

Dignidad, solidaridad, compromiso ¿y tú qué haces? : día mundial de la lucha contra el Sida 2007.

Ante el VIH, tu actitud marca la diferencia. : día mundial de la lucha contra el SIDA, 1 de diciembre de 2008.

Chipi Garrido :Sala Josep Renau, 27 noviembre – 19 diciembre 2003.

Infraestructuras emergentes : sobre producción, gestión y difusión artistica.

Diversidad cultural del grabado : intercambio entre México, Taiwan, España : 24 artistas.

L’Acadèmia de Santa Bàrbara i la Reial de les Tres Nobles Arts de Sant Carles : cent anys de ensenyament [sic] de l’art (1754-1854)

Ángela García.

Sin pies ni cabeza : 10 años entre libros.

Abstraccion[s].

250 años, la enseñanza de las bellas artes en Valencia y su repercusión social.

LLIBRES LLIURES Juny  2014:

22ª ed.:  23 de juny, 9’30 h: Catàlegs d’art.