ART DATING

28 05 2014

art dating ART DATING és un projecte organitzat per AVVAC (Associació d’Artistes Visuals de València, Alacant i Castelló) i pel Màster Oficial en Producció Artística de la Facultat de Belles Arts de València, la segona edició del qual tindrà lloc a l’Octubre CCC. Art Dating s’insereix en el marc de Selecta 14, un projecte realitzat per la UPV que té com a objectiu oferir una experiència de professionalització als estudiants del Màster.

La idea que impulsa Art Dating és doble. D’una banda es vol propiciar una experiència directa en la qual el participant tinga l’oportunitat de mostrar el seu treball en condicions d’horitzontalitat i ben prop d’artistes professionals, crítics, gestors culturals i galeristes, situació que resulta poc freqüent per a un artista en vies de professionalització.

D’altra banda busquem tendir ports entre la Facultat, l’associació d’artistes i el públic valencià. Per això, per les vesprades s’organitzen taules de debat obertes al públic en la qual els professionals convidats al showroom dels matins debateixen aspectes relacionats amb el sector, tancant la jornada d’aquesta manera.

En aquesta segona edició d’Art Dating podran participar els alumnes del Màster Oficial en Producció Artística de la Universitat Politècnica de València (30 places), els socis d’AVVAC (10 places) i els socis de la Unió d’Associacions d’Artistes Visuals (5 places).

TAULES RODONES (entrada lliure segons aforament)

Dimecres 28 a les 18.00h
L’ensenyament de l’art a la Universitat: professionalització, privatització i contextos.
Modera: Emilio Martínez
Professionals convidats: Álvaro de los Ángeles / Lorenza Barboni / Clara Boj / Pamen Pereira / Marisol Salanova / Pedro Vicente

Dijous 29 a les 18.00h
Mercat de l’art: un model vàlid?
Modera: Nacho Paris
Professionals convidats: Miguel Benlloch / Bleda y Rosa / Eva Caro Marín / Javier Martín-Jiménez / Ángela Molina Climent / Jorge Sebastián Lozano

Divendres 30 a les 18.00h
Institucions i centres d’art: servei públic o turitització de la Cultura?
Modera: José Luis Pérez Pont
Professionals convidats: Rafael Doctor Roncero / Nuria Güell / Beatriz Herráez / Isidro López-Aparicio / Juan de Nieves / Tania Pardo