13 ARTISTES, GUANYADORS DEL CERTAMEN DE LA UPV POLINIZA 2014

17 04 2014

DISNEYLEXIA (Xile), DULK (Alcoi), FERRAN GISBERT (Alcoi), KARAS URBANAS (Mèxic), KAPI (Barcelona), LUCA&OMBREBUENO (Itàlia/Barcelona), LUCE (València), MALARKO (Regne Unit), COQUE AZCONA (Barcelona), SAID DOKIN (Mèxic), SEIKON (Polònia) i VAN (Tarragona)- juntament amb els alumnes del Màster de Producció Artística UPV i la asignatura de ‘Pintura i Entorn’ de la Facultat de Belles Arts UPV-, participaran en la IX edició del Festival d’Art Urbà de la UPV, que tindrà lloc del 12 al 16 de maig. Intervendran directament sobre més de 800 m2 dividits en 20 murs de la pròpia UPV (Àgora, Casa de l’Alumne, ETSEE, BBAA i Rectorat)

Més informació: https://www.upv.es/entidades/ACU/noticia_878433v.html

Curs: Potencialitats de l’art contemporani en l’ambit de l’educació

Diptic curs AVCA-Sandra

Col·lectiva de l’Espai d’Art Fotogràfic

expo espaiExposició

de Iván Cáceres, Mar Cuervo y Cintia Villavicencio

Este jueves, 17 de abril, a las 20.30h, se inaugura en la escuela una exposición colectiva con las obras premiadas por espai d’art fotogràfic en la sexta edición del Festival Internacional de Arte Incubarte. La muestra acoge las obras “Heridas de la Ciudad. Suturas” de Iván Cáceres, “The Laugh of the Medusa” de Mar Cuervo y “Asterismos” de Cintia Villavicencio. Leer más.

C/Torno del Hospital, 19, 46001 Valencia, tlf. 963155259 , www.espaidartfotografic.com