ACTIVITATS DIA DEL LLIBRE BIBLIOTECA BELLES ARTS

7 04 2014
ACTIVITATS DIA DEL LLIBRE BIBLIOTECA BELLES ARTS
Relació d’activitats en torn al DIA DEL LLIBRE en les quals col·labora, participa o organitza la BIBLIOTECA de BELLAS ARTES.Enguany el celebrem l’11 d’abril, en lloc del 23, per coincidir amb les vacances de Pasqüa.

BIBLIOTECA BELLES ARTS

“Viaje interior y páginas de identidad”, exposició coordinada per la professora Victoria Cano i realitZada per alumnes d’assignaturas de Dibuix. Des del 24 de març fins el 30 d’abril a la Biblioteca de la Facultat de Belles Arts.

– 11 d’Abril, Posada en marxa del punt BOOK CROSSING a la Biblioteca

– 11 d’Abril, 9’30 h., DIA DEL LLIBRE, ESPECIAL LLIURES LLIURES, Literatura

– 11 d’Abril, 10’00 h., Conferència d’Anna Pahisa, de Múltiplos Books “Publicacions d’Artista”, Aula B-0-6. Posterior Pop-Up de publicacions al vestíbul junt Cafeteria.

PublicacionesDeArtistaFinal-banner

CAMPUS DE GANDIA

– 1 al 17 d’Abril, Exposició de Llibres d’Artista de la Col·lecció de BBAA.

– 16 d’ Abril, 11 h. Confèrencia d’Antonio Alcaraz, director del Departament de Dibuix sobre “La Col·lecció de Llibres d’Artista de la UPV”.

Dia del Llibre a les Biblioteques UPV

7 04 2014