Cinema: L’efecte K, de Valentí Figueres

10 03 2014

efecto KL’efecte K, de Valentí Figueres, Projecció presentada pel director

12.03.2014, |19.00h a la sala d’actes de l’OCCC
L’Efecte K. El muntador de Stalin és un llargmetratge de ficció amb fesomia de documental, creat i produït per la productora valenciana independent Los Sueños de la Hormiga Roja.
La pel·lícula ens presenta l’estranya història de Maxime Stransky, narrada a través de les seues filmacions amateurs. Stransky (que és amic de la infància de Sergei Eisenstein) és un actor en el Moscou de 1920, aventurer de la revolució, falsificador i productor de Hollywood, el muntador de cinema de Stalin. És l’odissea d’aquells que s’arriscaren a somniar i foren devorats pels seus somnis.

Direcció: Valentí Figueres (2012)
Producció: Los sueños de la hormiga roja SLU
Guió: Helena Sánchez Bel i Valentí Figueres
Música: Luís Prado Rodero
Fotografia: Pablo García
Muntatge: Carles Candela, Helena Sánchez, Valentí Figueres i Pablo García
Protagonistes: Jordi Collado, Valentí Piñot, Anthony Senen, Joan Raga, Marisa Ibáñez, Victoria Cuevas, Antonio Bachero

Amb la col·laboració de Mostra Viva

Primer Concurs de Book Trailer Biblioteca UPV

10 03 2014
booktrailer

Tria una novel·la que estiga en les biblioteques de la UPV, fes un book tràiler per a promocionar o incitar a llegir eixa novel·la i guanya un d’aquests premis:

• Primer Premi: Un iPad Mini Retina 16 GB Wifi
  • Segon Premi: Un e-Reader wifi tàctil
  • Tercer Premi: Un xec regal per valor 100 euros en llibres, a canviar en la llibreria Intertécnica de la UPV

Termini de presentació fins a l’1 d’abril. Consulta les bases.

Formulari de participació (has d’estar identificat en la intranet UPV)