Exposició “ART<30”, selecció de pintura i fotografia de joves artistes

8 01 2014

LA UPV INAUGURA EL DIJOUS 9 DE GENER L’EXPOSICIÓ “ART<30”, UNA SELECCIÓ DE PINTURA I FOTOGRAFIA DE JOVES ARTISTES CONTEMPORANIS

La mostra presenta 30 treballs dels deu artistes guanyadors de la sisena edició del concurs Art<30, convocat per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, organitzat per la Sala Parés i la Galeria Trama, patrocinat per la Fundació Banc Sabadell i que és itinerant gràcies a DKV Assegurances

La inauguració tindrà lloc a les 20.00 hores, amb entrada lliure, a la sala d’exposicions del Rectorat (campus de Vera), i romandrà oberta al públic fins al pròxim 25 de març

Les tècniques, d’una varietat enorme, van des de la fotografia digital fins a la injecció de tinta sobre paper de cotó, passant per acrílics, olis i pintures mixtes

La mostra sorgeix a partir de la celebració de la sisena edició del concurs Art<30, convocat des de 2008 per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i que, amb el pas del temps, ha esdevingut un referent nacional de la jove creació artística, i ha contribuït de manera significativa a les carreres professionals dels qui l’han guanyat.

Organitzat per la Sala Parés i la Galeria Trama, el certamen té el patrocini de la Fundació Banc Sabadell i, a partir de 2012, amb itineràncies de les obres guanyadores gràcies a DKV Assegurances, la companyia especialitzada en salut fermament compromesa amb l’art contemporani i que recentment ha creat Artèria DKV, un programa dedicat a impulsar la creació artística sempre de la mà de la salut i la millora de la qualitat de vida de les persones.

D’una varietat enorme pel que fa a tècniques, l’exposició inclou 30 obres dels 10 artistes guanyadors del certamen (nou d’individuals -Joan Bennàssar, Marta Domingo, Inma Femenía, Beatriz Hernández, Sergi Mesa, Adrián Montenegro, Marta Sánchez, Aldo Urbano i Virginia Vallilengua- i un de col.lectiu: Jenny Owens/Candela Torres), els treballs dels quals van des de la fotografia digital fins a la injecció de tinta sobre paper de cotó, passant per acrílics, olis i tècniques mixtes sobre taula o llenç.

Més informació: https://www.upv.es/entidades/ACU/indexv.html