Exposició “Bodegons” de Rafael Armengol

3 12 2013

armengol Cols

Dimarts dia 3 de desembre de 2013 a les 19h s’inaugura a Picanya l’exposició “Bodegons” de Rafael Armengol.

Serà a la Sala d’Exposicions (Antiga bodega a la Pl. del País Valencià), al mateix lloc on es farà el còctel de lliurament del 33é Premi Enric Valor de narrativa juvenil el 14 de desembre.

Si amb la sèrie “L’Horta” de 1976-77-78 recupera el sentit identitari, utilitzant com element primordial de la seua temàtica, allò més quotidià del seu voltant, amb quests “Bodegons” rememora en sentit ample del terme, tot un cúmul d’experiències acumulades en la seua producció artística (lluita de contraris), traslladant-ho a aquest espai intimista dels bodegons.

Durant l’acte de lliurament també es podrà gaudir de l’exposició. Així com de la prova d’autor del gravat que s’entregarà al guanyador del premi a partir d’ara i que podeu veure, junt a Rafael Armengol, en aquesta fotografia:

A banda durant l’acte d’inauguració i durant el còctel de lliurament del premi, l’exposició es podra visitar del 3 al 13 de desembre de 2013, a la Sala d’Exposicions en el següent horari: de 18.00h a 20.00h. Diumenges i festius d’11.00h a 14.00h.
bnr-expo-armengol