Mostra Viva. Cinema del Mediterrani

29 10 2013

mostra viva

Mostra Viva / Cinema del Mediterrani és una iniciativa que pretén recuperar l’esperit fundacional del festival de cine (eliminat per l’Ajuntament de València el 2011) i també el de la Trobada de Música del Mediterrani i l’Encontre d’Escriptors. Tindrà lloc a València del 31 d’octubre al 3 de novembre de 2013, amb voluntat de continuïtat.

Està coorganitzat per l’associació ciutadana Mostra Viva i pel centre cultural La Nau de la Universitat de València. Les seus principals de les activitats són La Nau, el Jardí Botànic, la SGAE i l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

A banda de les més de 60 projeccions cinematogràfiques (agrupades en cinc seccions (Homenatges Mostra, Mostra de Mostres, Dones del Mediterrani, Premis Lux i Cinema Àrab) es realitzarà també la Trobada Viva / Música del Mediterani (Quico Pi de la Serra, Ximo Caffarena, Mox, Eva Dénia, Pep Gimeno ‘Botifarra’, Carraixet,...), diverses taules rodones, recitals poètics i menús especials a diversos restaurants de la ciutat.