Exposició fotogràfica col·lectiva “El públic és el MIM” a Sueca

18 09 2013

banner_inici_2013

Dimecres, 18 de setembre, a les 20.30 hores s’inaugura l’exposició col·lectiva El públic és el MIM,

dintre de la 24a Mostra Internacional de Mim de Sueca.

L’exposició, comissariada per Pep Granell es farà a la Sala dels Porxets, carrer del Sequial, 3.

Presentació llibre de Ricard Huerta: ‘Romà de la Calle: L’impuls estètic en art i creació’

18 09 2013

cartell

Personalitat de gran rellevància en la cultura valenciana de les últimes dècades, De la Calle va ser el principal dinamitzador de les col·laboracions de la UPV i la Facultat de Belles Arts amb altres organismes i institucions, com ara la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles o el MUVIM.

Filòsof, escriptor, traductor i crític d’art, Romà de la Calle (Alcoi, 1942) és catedràtic d’Estètica i Teoria de les Arts de la Universitat de València i president de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles. Amb més de 40 anys de dedicació a la docència i més de 80 tesis doctorals dirigides, De la Calle ha rebut nombrosos premis i reconeixements, tant nacionals com internacionals.

President honorari de l’Associació Valenciana de Crítics d’Art i membre de l’Associació Nacional i Internacional de la Crítica, De la Calle és també autor de diversos assajos sobre la història de les idees estètiques i la teoria de l’art, i ha dirigit programes de doctorat, màsters i postgraus, a més de coordinar projectes d’R+D+I.

D’altra banda, Ricard Huerta és investigador, artista visual, comissari d’exposicions, doctor en Belles Arts, llicenciat en Música, Belles Arts i Comunicació Audiovisual, professor d’Educació Artística a la Universitat de València i director de l’Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives.

L’acte tindrà lloc el dimecres 18 de setembre a l’Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts de la UPV (18.00 h, entrada lliure)

Més informació: http://www.upv.es/entidades/ACU/noticia_862713v.html