Circuit 2013, Fotografía documental en Barcelona

3 07 2013

Newsletter_Circuit_r1_c1

Entramos en la segunda mitad del Circuit 2013, Fotografía documental en Barcelona. Todavía quedan muchas exposiciones y actividades por descubrir. Esta semana destacamos las siguientes inauguraciones:

También os invitamos a participar en la exposición online Fotometro.org, un termómetro fotográfico que refleja la visión del ciudadano sobre la actualidad.

Os animamos a seguir la programación y las inauguraciones continuas en galerías, escuelas y centros de la ciudad.

Entrem a la segona meitat del Circuit 2013, Fotografia documental a Barcelona. Encara queden moltes exposicions i activitats per descobrir. Aquesta setmana destaquem les següents inauguracions:

També us convidem a participar en l’exposició on line Fotometro.org, un termòmetre fotogràfic que reflecteix la visió del ciutadà sobre l’actualitat.

Us animem a seguir la programació i les inauguracions contínues a galeries, escoles i centres de la ciutat.