Llibres lliures. 13 de Maig: Revista “El Temps”.

9 05 2013

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem exemplars de la revista “El TempS”  i  serà el dilluns 13 de maig a les 9’30 h.

Els títols  oferits  són:

Revista “El Temps”. números 1441-1497.

LLIBRES LLIURES  Maig 2013:

16ª ed.: 13 de maig, 9’30 h: Revista “El Temps”.

17ª ed.: 20 de maig, 14’30 h: Revistes d’art.

18ª ed.: 27 de maig, 9’30 h: Manuals d’anglés.

CONCENTRACIÓ EN DEFENSA DEL XÚQUER

9 05 2013
AL XÚQUER NO LI SOBRA AIGUA! NI GOTA!

DIJOUS 9 DE MAIG, ASSUT D’ANTELLA 12:30 HORES

Aquest dijous representants del Govern de la Generalitat acudiran a l’Assut d’Antella a la solta d’Aigües de la Sèquia Reial. Després de les declaracions del President Fabra recolzant les reivindicacions del lobby de l’aigua d’Alacant que reclamen la millor aigua del Xúquer, mentre a la nostra comarca moltes poblacions han d’abastir-se amb aigua contaminada, hem de dir-li al Govern valencià que al Xúquer no li sobra aigua, ni gota!