Llibres lliures. 6 de Maig: Catàlegs d’Art.

2 05 2013

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem catàlegs  d’art  i  serà el dilluns 6 de maig a les 14’30 h.

Els títols  oferits  són:

Catedral de León. Museo diocesano.

Velázquez, guía de sala. Francisco Calvo Serraller.

La Catedral de Valencia. Manuel Sánchez Navarrete.

Punto y seguido. Ángela García.

Color. Proyecto y estética en las artes gráficas. S. Fabris, R. Germani.

Restauración de las estatuas de la fachada de la Iglesia Parroquial de Vallada en Valencia.

Wences Rambla. Un itinerari plàstic per la senda de l’abstracció.

La luz en la Pintura.

La colección artística del Ateneo Mercantil de Valencia. Rafael Gil Salinas.

Vicente Blasco Ibáñez y el novelista universal.

Yturralde. Obra gráfica.

biot. El paisatge innovat.

Jesucristo en arciprestazgo de Requena.

LLIBRES LLIURES  Maig 2013:

15ª ed.: 6 de maig, 14’30 h: Catàlegs d’art.

16ª ed.: 13 de maig, 9’30 h: Revista “El Temps”.

17ª ed.: 20 de maig, 14’30 h: Revistes d’art.

18ª ed.: 27 de maig, 9’30 h: Manuals d’anglés.

La fotografia en la cruïlla. 3ª ed.

2 05 2013
tarja-jornada-2013
El dissabte 4 de maig tindrà lloc la 3a edició de La fotografia en la cruïlla. Podeu trobar el programa de la jornada en l’enllaç següent:

Amb la coŀlaboració de l’Ajuntament de Sueca, la llibreria Railowsky, FotoespaiGandia i Espai d’Art Fotogràfic.En l’edició d’enguany farem una ullada a la fotografia espanyola dels dos primers terços del segle XX, centrant-nos en la fotografia de reportatge dels anys de l’entreguerra i la renovació fotogràfica que suposà el grup AFAL.

La jornada finalitzarà amb la projecció de treballs inèdits de fotògrafs emergents