Taller Ciutat Sensible: Noves Formes de Ciutat en l’Era d’Internet

23 04 2013
LA UPV PRESENTA EL TALLER CIUTAT SENSIBLE: NOVES FORMES DE CIUTAT EN L’ERA D’INTERNET
Organitzat pel col•lectiu Carpe Via i dirigit per Ethel Baraona, Paco González i Domenico di Siena, el curs, que tindrà lloc del 24 al 26 d’abril, analitza la transformació de les ciutats amb la revolució digital a partir de disciplines com l’art i l’arquitectura

La Universitat Politècnica de València, a través de l’Àrea de Gestió Cultural del Vicerectorat d’Alumnat i Cultura, i amb la col•laboració de la sotsdirecció de Cultura de l’ETSAV i les delegacions d’alumnes de la mateixa ETSAV i la Facultat de Belles Arts, presenta el taller Ciutat Sensible: Noves Formes de Ciutat en l’Era d’Internet, que tindrà lloc al campus de Vera UPV del 24 al 26 d’abril.

Ciutat Sensible naix amb la intenció de donar a conèixer noves formes de gestió, activació i participació ciutadana en l’espai públic; promoure el pensament crític sobre l’ús i el disseny de les ciutats, i desenvolupar un projecte pràctic que reflectisca els coneixements transmesos al llarg de les jornades. S’hi analitzen les noves maneres d’habitar, entendre i organitzar les nostres ciutats derivades de la revolució digital i les solucions que ofereixen disciplines com l’art i l’arquitectura per a aquests canvis.

Organitzat pel col•lectiu Carpe Via i impartit per Domenico di Siena, Ethel Baraona i Paco González, el curs ofereix sis conferències gratuïtes (“Teixint l’hàbitat” pel col•lectiu Encajes Urbanos, “Art i tecnologia” per Clara Boj i Diego Díaz, “Espais sensibles” per Domenico di Siena, “Fer el carrer” per Nacho Marí, “Art i Twitter” per Félix Ríos, i “Hacking the city” per Ethel Baraona i Paco González), d’accés lliure i sense inscripció. A més, també es podrà accedir lliurement als espais oberts per a col•lectius, en què aquests explicaran què són i en què treballen actualment.

Per contra, sí que cal matricular-se prèviament per a assistir al taller. La matrícula s’ha de fer a través del Centre de Formació Permanent (www.cfp.upv.es – cfp@cfp.upv.es – 96.387.77.51) i té un cost de 35 € per a alumnes de la UPV, 45 € per a Alumni, PAS i PDI, persones amb Carnet Familiar i socis d’Esports (tots de la UPV) i 50 € per al públic general. L’assistència al taller, de 30 hores de durada, pot convalidar-se per crèdits de lliure elecció. Aquesta activitat està finançada per l’Àrea de Gestió Cultural a través de les ajudes concedides en la Convocatòria de Projectes Culturals 2012-2013.

Més informació en: http://carpeviaweb.wordpress.com/