Llibres lliures. 25 de Març: Literatura.

21 03 2013

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem revistes d’art  i  serà el dilluns 25 de març a les 14’30 h.

Els títols  oferits  són:

Doble crim_. Jacobo Mompó Navarro.

Sols als somnis. Pau Cordellat.

Papel telón de fuego. Luis Pérez Ochando.

Acequia_. Francisco Javier Sahuquillo.

Mar para los suicidas. Daniela Capona Pérez.

Zombies. Marcos Ferrer García.

Jo parle americà. Carles Sirera Miralles.

Pretatges buits. Ferran López i Abad/ Nuclear sky. Raúl Rubio Núñez.

Las joyas de una vida. Luis Almenar Fernandez/ Temps d’oliva. Mercè Climent Payà.

Si saberes, xica grisa. Isabel Carbonell Iglesias/ Laluz enferma. Miguel Ángel García.

Prosopagnosia. Pau Giner Blasco/ Espejos. María José Ruiz Rodrigo/ Ja plou, ja plou… Orland Verdú.

Actual narrativa latinoamericana.

Julio Cortázar. El escritor y la crítica.

L’hora del Paradís. José Ángel Cano Mateu/ El invierno de Chaïd. Carlota Garrido Fortes.

La cuerda del arco. Víctor Sklovski.

Textualisme i subversió: Formes i condicions de la narrativa experimental catalana (1970-1985).

Poesía española del Siglo de Oro. Luis Rosales.

Eñe. Cosecha eñe 2012.

LLIBRES LLIURES  Març 2013:

11ª ed.:  25 de març,  14’30 h:  Literatura.