Exposición fotográfica de Emilio Andrés Codina

22 11 2012

Espai d’Art Fotogràfic os invita a la inauguración de la exposición “Consumismo y abandono. Impacto del hombre en su entorno” de Emilio Andrés Codina, que tendrá lugar el próximo viernes 23 de noviembre a partir de las 20h en su sala de exposiciones   (c/Torno del Hospital, 19).

Este trabajo fue seleccionado por el jurado del Máster en Fotografía, formado por Francesc Vera, Román de la Calle y Tomás Llorens, para ser premiado por Espai d’Art Fotogràfic con la producción de una exposición y de una publicación sobre su obra. La muestra estuvo en el Centro Cultural La Nau de la Universitat de València y en la Facultad de Farmacia.

Estarà en la escuela EAF hasta mediados de enero de 2013.

NOTA. Inauguración Consumismo y abandono en Espai d’Art Fotogràfic. VAL

CONCRETA: nova publicació sobre art i imatge

22 11 2012

Us comuniquem  l’eixida d’una nova publicació periòdica sobre art i imatge editada a València, on encara queden persones i universitats que recolzen este tipo de propostes.

La revista està editada per lEditorial Concreta, una iniciativa de la que forme part junt amb Nuria Enguita, Laura Vallés i Milene Trindade. Compten amb la col.laboració de la Universitat Politècnica de València i el Màster en Fotografia, Art i Tècnica de  dita universitat.

(www.editorialconcreta.org)

======================================================================================================================================

Divendres 23 Novembre

Presentació de la revista Concreta 00 i el llibre d’artista Prensadas d’Inmaculada Salinas

Presentació acadèmica d’Editorial CONCRETA a la Facultat de BBAA de València
Edificis 3M 3N- (Aula B-0-2)
Camí de Vera, s/n

Presentació al públic d’Editorial CONCRETA al Col·legi Rector Peset
.
Pça Forn de Sant Nicolau, 4

Comptaran amb la presència de l’equip editorial format per Nuria Enguita Mayo, Milene Trindade i Laura Vallés, així com de l’artista Inmaculada Salinas i altres col·laboradors.

www.editorialconcreta.org