Llibres lliures: 18 de Juny: Catàlegs d’art

14 06 2012

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem catàlegs d’art i  serà el dilluns 18 de juny a les 14’30 h.

Els títols  oferits  són:

République Française. Emmanuelle Waeckerle.

Una perspectiva del cartel de cine en Cuba : [Exposición] Sala Josep Renau.

Dorothea Gelker. Ansichten einer GroBstadt 1998.

En curs : Sala d’Exposicions Torre I i II de l’Ajuntament de Torrent, juny 1991.

V Encuentros de la RED ARTE. Valencia 1998.

Nader. Rossana Bossaglia. 2004.

Xavier Gosé 1876-1915.

Les mans, els peus, el vi.  Joan Lacomba 2002.

Celia Washington 2002.

Art Aldaia : creació artística 2003-2004 : Moisés Mahiques.

Anima ignifuga. Aghim Muka.

Eduardo Salavera 1989.

V. Daskal. Exposició antológica 1988.

Carola Torres.Marzo-abril 1981.

Art i Cotif. 25 anys.

LLIBRES LLIURES  Juny 2012:

20ª ed.:   18 de juny,  14’30 h: Catàlegs d’art.

21ª ed.:   25 de juny,  9’30 h: Catàlegs d’art.

Festival de poesías sonoras y discursivas “la fiesta de la boca”

14 06 2012

Sábado 16 de junio a las 19:30 h.  Festival de poesías sonoras y discursivas “la fiesta de la boca“,

que tendrá lugar en “El cant del cantó”.

cómo llegar

Dícese que el sonido es más veraz que la palabra, y de sonidos y palabras, de bisbiseos, gestos, entonaciones, gorgeos y fonemas como flechas están hechas las propuestas de los poetas que hoy suben al estrado que, bajo un pino ya centenario, (nos) cobijará cuantas consideraciones bucales les de por pronunciar.

Una gavilla de poetas sonoros, discursivos, experimentales, gestuales, fonéticos, silenciosos, patafísicos, simultaneístas y hasta mudos o enmudecidos nos presentan el sueño necesario de una fiesta de la boca que nace con vocación de perpetuarse con cuantas consideraciones consideremos útiles.

Para nosotros, el mundo-roto ya no es un pañuelo,  sino un foco de fuerzas cuyo ojo anida en esa guarida que es la húmeda boca.

La boca es el desbocador de todos los tiempos y realidades: ¡preste su boca a toda boca!, entre en ebriedades, celebraciones e intercambios boca a boca.

El cant del cantó tras los cursos dedicados al canto difónico, a las músicas habladas o escuchas en situación, los invita a degustar:

DE BOCA A BOCA
concierto urgente

Sábado 16 de Junio 2012 / 19.30h

coordinan: Antonio Méndez, Bartomeu Ferrando y Llorenç Barber
participan: Marta R, Irena, Marta Ponsoda, Txio Silleras, Lucia Peiró, Ana Isabel Garrido, Mar Benegas, J.Luis Falcó, Jesús Ge, Viktor Gómez, Antonio Méndez, Pedro Montealegre, Lucía Boscá, Las Regaderas, Yves LeValencien Leduc, Nathalie Gagnon, Domingo Mestre, Fernando Millán, Eva pez, Ferrer-Molina, Montserrat Palacios, Bartomeu Ferrando, Llorenç Barber…