Dia del Llibre a les Biblioteques UPV

23 04 2012

Amb motiu de la celebració del Dia del Llibre, el 23 d’abril, la Biblioteca UPV, amb la col·laboració del Servei Editorial UPV,  L’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística i la Llibreria Intertècnica, ha organitzat diversos actes per commemorar-ho, esperem que siguen del vostre interés.

Presentacions de llibres i exposició:

11.30 – 12.00 Presentació de l’Exposició “El llibre d’artista”, a càrrec de Blanca Rosa Pastor Cubillo, directora del Departament de Dibuix de la Facultat de Belles Arts i d’Antonio Alcaraz, professor del Departament de Dibuix de la Facultat de Belles Arts.

12.00 – 12.30 Presentació del llibre “La huerta que se desvanece” d’Álex Hurtado, Editorial UPV. A càrrec de Reme Pérez Coordinadora del Servei de l’Editorial UPV.

12.30 – 13.00 Presentació del llibre “Vides desafinades” de Xavier Aliaga. A càrrec de Sergi Linares Jefe del Servei de l’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística.

Entrega de premis:

Concurs de Microrrelats