Presentació del llibre “La conservació d’art contemporani”

9 05 2011

Gràcies a la signatura d’un conveni entre la Fundació General de la Universitat de València i l’Obra Social de CatalunyaCaixa, s’han restaurat 60 obres pictòriques i ara un llibre recopila algunes de les intervencions.

El dimarts dia 10 de maig a les 11 h. tindrà lloc a l’Aula Magna de la Universitat (C/ Universitat, 2) la presentació del llibre titulat La conservació d’art contemporani. Casos d’estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València.

Hi intervendran el Vicerector de Cultura, Igualtat i Planificació de la Universitat de València, Antoni Ariño Villarroya, el director de Planificació Comercial de CatalunyaCaixa, Miguel Ángel Ríos Mut i la Directora Gerent de l’Institut Valencià de Conservació i Restauració, Carmen Pérez García.

DIA DEL LLIBRE (a la Biblioteca de BBAA)

9 05 2011

El Dia del Llibre, 23 d’abril, el postposem enguany al dimarts 10  de maig.

Regalarem un catàleg d’art a cada usuari que faça algun préstec eixe dia (fins acabar les existències) i

el marcapàgines guanyador del concurs convocat per la Biblioteca.

A més a més, esborrarem les sancions lleus produïdes eixe dia.

primer_premio_marcapaginas