Llibres lliures: Catàlegs d'art, 4 d'abril

1 04 2011

La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

En aquesta ocasió alliberarem Catàlegs d’art i s erà el dilluns 4 d’abril a les 14’30 h.

Els títols  oferits  són:

– Kettle’s Yard house guide

– John Pawson: temas y proyectos

– Sk-interfaces

– Coser y callar

– Quadriennale 2010: kunstgegenwartig

–  Nuria Blanco : nec caput, nec pedes [Exposición], 25 septiembre – 8 noviembre 2008 / Nuria Blanco

XX biennal de pintura Vila de Paterna

Murcia Joven 04 : 20 aniversario Muestra Artes Visuales :

Disonancias : [Exposición] Sala Parpalló-MuVIM, del 23 de enero al 23 de marzo de 2003

Biot : el paisatge innovat [Exposición] / [Textos, Felipe V. Garín Llombart…et al.]

– Enric Climent en la colección artística de ABC : [Exposición]

– Catálogo de las colecciones de arte asturiano del Siglo XX

Ökomedien = ecomedia : Ökologische Strategien in der Kunst heute = ecological strategies in today’s art /

Filippo de Pisis : [Exposición] IVAM Centre Julio González, 12 julio – 1 de octubre 2000

Lletres de trencament: un projecte de Ricard Huerta / Ricard Huerta

Materia reservada / Ximo Michavila

La memòria que ens uneix : [Exposición] desembre 1999 / febrer 2000 Museu de la Universitat d’Alacant /

Gravetat zero = Gravedad cero / Daniel Canogar

El espacio humano como espacio ético : [Exposición] Sala Gallera del 10 de septiembre al 31 de octubre / Sergio Brito

LLIBRES LLIURES: ABRIL 2011

14ª ed.: 4 d’abril, 14’30 h.: Catàlegs d’art

15ª ed.: 11 d’abril, 14’30 h.: Literatura, història, filosofia

16ª ed.: 18 d’abril, 9’30 h.: Catàlegs d’art

El Dia del Llibre, 23 d’abril, el postposem enguany al dimarts 10  de maig, a la tornada de pasqües.

Regalarem un catàleg d’art a cada usuari que faça algun préstec eixe dia (fins acabar les existències).

A més a més, esborrarem les sancions lleus produïdes eixe dia.

2 responses to “Llibres lliures: Catàlegs d'art, 4 d'abril”

4 04 2011
  Ángela Teruel (06:39:32) :

No sabia que teniaís página de la biblioteca…, es interesante porque podeís publicitar eventos culturales artísticos y los estudiantes los podemos consultar.
Grácias a todos por vuestra labor.
Un beso Ángela

13 04 2011
  carlosmeral (07:06:43) :

Gracias a tí por dar señales de vida desde la otra parte del universo virtual. Lo cierto es que nos falta un poquito de feed back para no perder energía.
Besito – Carlos