Llibres lliures: pel·lícules (VHS), dilluns 8

5 11 2010

Nova edició de ““LLIBRES  LLIURES”. La Biblioteca de la Facultat de Belles Arts torna a posar a l’abast dels usuaris exemplars alliberats, els quals la Biblioteca no pot fer-se càrrec per diversos motius: manca d’espai, donacions, baixes, duplicats, material no adient, etc.

Els usuaris poden també deixar en eixa taula el material bibliogràfic que vulguen regalar i posar en circulació.

En aquesta ocasió alliberarem pel·lícules cinematogràfiques d’humor, cine clàssic, cine mut, cine espanyol i suspense, tots en format VHS.

Aquesta edició tindrà lloc el dilluns 8 de novembre, a partir de les 9’30h. Aquests són els títosl i directors dels films que podreu trobar:

– Lunas de hiel, de R. Polanski

– Granujas a todo ritmo “The Blues brothers”

– El nombre de la rosa, de J.J. Annaud

– Napoleón, d’Abel Gance

què els gaudiu!!

************

Les pròximes setmanes continuarem amb noves edicions del “Llibres Lliures”.

Esteu atents a la web i el blog de la Biblioteca de Belles Arts.

Taller d’escenografia a l’EACC

Del 15 al 19 de novembre

TALLER A càrrec de Mariaelena Roqué
Partint d’imatges suggerides, Mariaelena Roqué realitzarà un taller teoricopràctic on abordarà aspectes tan diversos com el disseny, la composició, la posada en escena i el vestuari que integren la construcció de tot personatge des del punt de vista escenogràfic. Al llarg del taller l’artista desenvoluparà una sèrie de classes magistrals on abordarà mitjançant la discussió i l’anàlisi aspectes relacionats amb el seu propi treball. També durà a terme diversos exercicis creatius on els talleristes hauran de desenvolupar el disseny, la composició i la creació d’un “personatge” proposat per ells mateixos. La finalitat del taller és la d’oferir a tots els assistents una sèrie de claus que puguen ser aplicades a l’hora d’abordar qualsevol mena de treball creatiu independentment del suport o mitjà artístic: música, dansa, poesia, teatre o il·lustració.

Inscripció Fins al 12 de novembre
Lloc: Espai d’art contemporani de Castelló. Preu: 30 euros. Forma de pagament: A la recepció de l’EACC. Termini d’inscripcions: 12 de novembre o quan es cobrisquen les places. Places limitades: Màxim15 places. Per a més informació: actividades@eacc.es o per telèfon al 964 72 35 40.

Taller d'escenografia a l'EACC

Del 15 al 19 de novembre