FESTA PEL VALENCIÀ. 9 d’octubre, Passeig Marítim, València

6 10 2010

Escola Valenciana, per a tancar les celebracions dels 25 anys de les primeres Trobades d’Escoles en Valencià, està organitzant una Gran Festa pel Valencià a la ciutat de València, enmarcada en la celebració del dia més simbòlic per als valencians: el 9 d’octubre.

Serà una Trobada de Centres d’Ensenyament en Valencià de totes les comarques del nostre territori, on també hi tindran protagonisme entitats culturals, socials i cíviques que dignifiquen amb les seues activitats la nostra llengua.

A l’enllaç següent, trobareu el programa complet de la Festa pel Valencià

2 responses to “FESTA PEL VALENCIÀ. 9 d’octubre, Passeig Marítim, València”

8 10 2010
  pacot (10:38:24) :

Per amenaça de pluja, s’ha canviat el lloc de realització, per tant la trobada serà en LA FIRA DE MOSTRES DE VALÈNCIA (Carrer Senda del Polvorí amb l’Avinguda de les Fires, València Fòrum Nord, Pavelló 8) i es respectaran els horaris d’eixida dels autobusos i la programació prevista de dia.

El dipòsit dels “Llibres de les claus” a l’escultura que ha creat Manuel Boix, les actuacions a l’escenari, els Tallers infantils i la Fira d’Entitats es desenvoluparan amb normalitat.

El concert especial d’Obrint Pas, quedarà ajornat per a la pròxima primavera.

8 10 2010
  pacot (10:39:04) :