Premis als llibres millor editats i il·lustrats

17 11 2015

premi llibres

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport concedirà els premis als llibres millor editats i il·lustrats i al treball dels llibrers el proper dia 20 de novembre, coincidint amb el dia del Llibre Valencià.

Els premis difonen el treball de les editorials valencianes i valoren els llibres millor il·lustrats i editats en diverses categories, sempre tenint en compte aspectes tècnics i artístics. A l’apartat dels llibrers es valora el seu paper com a punt de trobada entre els llibres i els lectors.

Premis als llibres millor editats 2015:

El premi al llibre millor editat ha estat per “Fuego!” d’Edicions Media Vaca.
El premi al llibre millor il·lustrat en ha estat per a “La balena” d’Andana Editorial.
El premi al còmic millor editat ha estat per a “Boro, Moro y Puromoro. 15 años” d’Edicions de Ponent.
El premi al llibre infantil millor editat ha estat per a “El mirall d’Àfrica” d’Editorial Denes.
El premi al llibre juvenil millor editat ha estat per “En línia” de Sembra Llibres

Premis al treball dels llibrers 2015:

Premi 2015 a la trajectòria d’una llibreria ha recaigut en París-Valencia
Premi 2015 a la llibreria més innovadora ha sigut per a la llibreria Noviembre de Benicàssim

L’acte tindrà lloc al saló d’actes de la Biblioteca Valenciana, al Monestir de Sant Miquel dels Reis de València

Premis_2014 (2)