Expo: Bon vent i barca nova

11 10 2015

expo bon vent

Bon vent i barca nova és una exposició multidisciplinària, la segona de la sèrie mar-mar, organitzada amb ocasió del festival Mostra Viva del Mediterrani, i comissariada per Amparo Carbonell, en la qual participen els següents artistes:

BLANCA MONTALVO
LEONARDO GÓMEZ
AMPARO CARBONELL
TRINIDAD GRACIA
JOSE MALDONADO
BIA SANTOS/EMILIO MARTÍNEZ
MARIBEL DOMENECH
ARMAND-THYERRY PEDRÓS
DOLORES FURIÓ
JOSÉ LUIS CUETO
PDP11: FRANCISCO SANMARTÍN / CARLOS MIRAGALL / DECO NASCIMENTO
PEPE ROMERO
JAUME CHORNET
PEPA LÓPEZ POQUET
MAR DOMÍNGUEZ
LUIS LISBONA
NEUS LOZANO/ISAAC SANCHERMES
JULIÁN ABRIL
VICENTE ORTIZ SAUSOR
PACO GINER

Aquesta mostra reuneix diverses mirades que els autors llancen al Mediterrani des d’arguments com la immigració i els refugiats, la lluita per la identitat del nostre mar i la diversitat cultural dels seus pobles. Aquestes mirades, resoltes en art i portades a representació utilitzant recursos multidisciplinaris, (dibuix, fotografia, pintura, escultura, ceràmica, performance, videoart, peces interactives…), van a obligar-nos a revisar el nostre present, tan alié ja a aqueixa idea de món civilitzat que va nàixer, sense temps ni lloc, en totes les ribes del Mediterrani.

El títol de l’exposició al·ludeix directament a la cançó d’Ovidi Montllor, al qual Mostra Viva 2015 ret homenatge en el vintè aniversari de la seua mort, i recupera l’expressió en un moment de canvis, comiats i esperances que viu la ciutadania de València. És temps d’obrir les portes al Mediterrani des de l’art i el compromís social.

Aquest projecte ha comptat amb la col·laboració de la Facultat de Belles Arts, Departament d’Escultura, Master Arts Visuals i Multimèdia, Vitelsa i Octubre Centre de Cultura Contemporània.

Des del 13.10.2015 fins al 07.11.2015

Sala d’exposicions Octubre CCC, c/Sant Ferran. 12