Cabanyal Portes Obertes 2013

7 05 2013

Portes Obertes XV - Logo color

Des de la Plataforma Salvem el Cabanyal vos convidem a participar i a col·laborar en la realització de la propera edició de Cabanyal Portes Obertes que se celebrarà entre el 10 i el 20 de maig de 2013. Aquest any proposem un total de 15 projectes que inclouen arts plàstiques, fotografia, intervencions artístiques en l’espai públic, projeccions audiovisuals, curtmetratges d’animació, música, poesia i arquitectura que es realitzaran en cases particulars, sales d’exposicions, teatres, comerços, bars i als carrers del Cabanyal. I pels quals comptem amb la col·laboració de veïns, artistes, associacions veïnals i culturals, editorials i tots aquells que han volgut sumarse a aquesta iniciativa que com sabeu reivindica la rehabilitació sense destrucció del barri del Cabanyal.

Inicialment partim dels següents projectes i vos animem a col·laborar amb nosaltres, bé elaborant noves propostes, col·laborant amb les presents o amb l’organització de l’esdeveniment. Per a això, poseuvos en contacte amb nosaltres per email:  portesobertescabanyal@gmail.com, abans del 28 de febrer.

• Curtmetratges d’animació, realitzats pels alumnes de la Facultat de Belles Arts de València
  • Projeccions d’audiovisuals sobre les façanes d’alguns dels edificis singulars del barri del Cabanyal
  • Intervencions artístiques en els comerços, façanes i escaparates
  • Art sonor a càrrec del grup d’investigació de la UPV Laboratorio de Creación Intermedia
  • Actuació teatral a càrrec del grup Francachela Teatre
  • Craftactivisme realitzat amb teixits i teles per veïns i veïnes del Cabanyal i situats en edificis i espais públics als carrers del barri
  • Exposició fotogràfica
  • Lectura de Poemes
  • Mostra del projecte Cabanyal Arxiu Viu
  • Ubicació de geocaching en diferents emplaçaments del Cabanyal
  • Projectes d’arquitectura sobre possibilitats d’intervencions i rehabilitacions en els edificis existents
  • Presentació d’una selecció de projectes entre els realitzats en aquests 15 anys de Cabanyal Portes Obertes
  • Tallers per a nens i majors d’arquitectura, d’animació i de geocaching
  • Mercat d’intercanvi d’art, entre els artistes i el públic participant
  • Fira de productes ecològics, productors, consumidors, associacions, col·lectius.
  • Visita Guiada