“GERMINACIONS. DIÀLEGS SOBRE ART I ECOLOGIA”

18 04 2013
germinaciones
El CIAE organitza unes jornades que inclouen, el 18 d’abril, conferències de lliure accés a la Facultat de Belles Arts de la UPV, i el 19 i 20 d’abril, un taller creatiu amb Lucía Loren al Jardí Botànic de la UV per 30 € per a alumnes de la UPV i 40 € per al públic general.

La  Universitat Politècnica de València, a través de l’Àrea de Gestió Cultural del Vicerectorat d’Alumnat i Cultura, presenta les jornades “Germinacions. Diàlegs sobre art i ecologia”, que tindran lloc del 18 al 20 d’abril a la Facultat de Belles Arts de la UPV i el Jardí Botànic de la UV.

Organitzades pel Centre d’Investigació Art i Entorn (CIAE) i dirigides per José Albelda, les jornades començaran el pròxim dijous 18 d’abril amb una sèrie d’esdeveniments de lliure accés a l’aula B.02 de la Facultat de Belles Arts: les conferències “Agricultura ecològica a Carrícola” (10.30 h, Maite Cháfer, UPV), “Agroecologia i biodiversitat” (11.00 h, José Luis Porcuna, IVIA) i “El Jardí Botànic de la Universitat de València” (11.30 h, Isabel Mateu, directora del JBUV); i també la taula redona “El lloc de l’art en la transició cultural cap a la sostenibilitat” (16.00 h), amb la participació de Tonia Raquejo, José María Parreño i Lucía Loren, i amb un debat posterior (17.00 h).

Posteriorment, els dies 19 i 20 d’abril, tindrà lloc el taller creatiu amb Lucía Loren a les instal•lacions del Jardí Botànic de la UV, amb la participació de Pilar Crespo i Sara Vilar. La matrícula per al taller, amb un cost de 30 € per a alumnes de la UPV i 40 € per al públic general, s’ha de fer a través del Centre de Formació Permanent de la UPV (www.cfp.upv.es – cfp@cfp.upv.es – 96.387.77.51).

En aquesta activitat, organitzada pel CIAE i que ha sigut finançada per l’Àrea de Gestió Cultural de la UPV a través de les ajudes concedides en la convocatòria de projectes culturals 2012-2013, col•laboren també el Ministeri d’Economia i Competitivitat del Govern d’Espanya, la Facultat de Belles Arts, el Jardí Botànic de la UV i els departaments d’Escultura i Pintura de la UPV.

+ info:

web CIAE