Simposi: "Les possibilitats de l'exposició", a l'EACC de Castelló

14 10 2010
EACC, Castelló, 23 d’octubre
Simposi “Les possibilitats de l’exposició” Organitzat per Neus Miró

Amb el títol “Les possibilitats de l’exposició”, este simposi pretén explorar la capacitat de creixement i transformació que el format expositiu està experimentant des de les posicions que sostenen crítics, comissaris i artistes. Entenent l’exposició com un mitjà en perpètua evolució, este simposi vol ser una ocasió per al debat i la reflexió entorn dels nous formats expositius, sovint revisions de models passats, obsolets o oblidats, on la pràctica expositiva s’estén més enllà dels seus habituals límits teòrics, físics i temporals.

El simposi s’inicia a les 10 del matí amb la benvinguda i presentació a càrrec de Lorenza Barboni i Neus Miró. A les 10:30 h Peio Aguirre, crític d’art i comissari independent i Paul O’Neill, comissari, artista i escriptor participaran en el bloc temàtic titulat “L’exposició com a àmbit d’investigació”. A les 12:30 h s’abordarà el tema “La revisió de l’exposició desde la institució” a cárrec de Guillaume Désanges, comissari independent i crític d’art i Anselm Franke, comissari i crític d’art. Finalment, a les 16:30 h, els artistes Melik Ohanian i Martí Anson, participaran en el segment “L’exposició com a mitjà d’experimentació”.

Inscripció Fins al 22 d’octubre
Lloc: Espai d’art contemporani de Castelló. Preu: 20 €. Forma de pagament: A la recepció de l’EACC. Termini d’inscripcions: 22 d’octubre o quan es cobrisquen les places. Places limitades.