EXPOSICIÓ “MÚLTIPLES VISIONS”, a la UPV

7 10 2010

LA UPV EXPOSA MÚLTIPLES VISIONS SOBRE LA HIBRIDACIÓ CIUTAT-PAISATGE URBSCAPES EN

La Universitat Politècnica de València, a través de l’Àrea de Gestió Cultural del Vicerectorat de Cultura, Comunicació i Imatge Institucional, inaugura dijous que ve, 7 d’octubre de 2010 (20.00 h), l’exposició “Urbscapes: espais d’hibridació”, una mostra fotogràfica que recull 19 obres d’un total de 13 artistes de gran prestigi: Bleda i Rosa, Gerardo Custance, Rafael Liaño, Anna Malagrida i Mathieu Pernot, Ángel Marcos! , Mireya Masó, José María Mellado, Eduardo Nave, Jesús Rivera, Adrian Tyler i Jorge Yeregui.

En paraules de la comissària de l’exposició, Alicia Ventura, aquesta mostra la “intensa transformació patida per la realitat social en els últimes dècades, que ha revertit en les maneres d’habitació, des dels seus usos i percepcions fins a la seua concepció i planificació”. Així es posen a l’abast del públic diferents visions gràfiques que evidencien la “ruptura amb l’antiga distinció entre ciutat i territori, entre allò urbà i el paisatge”, patent avui dia “en observar un territori discontínuament urbanitzat i un paisatge intermitent que hibrida els usos urbans amb les preexistències agrícoles i naturals”.

La mostra, d’accés lliure i inclosa en el cicle Fotogràfica 2010 del MUVIM, es pot visitar a la Sala d’exposicions de la UPV (edifici del Rectorat, planta baixa) fins al pròxim 23 de novembre. L’horari de la sala és de dilluns a divendres, d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 20.00 hores.

(més informació: www.upv.es/entidades/ACU/indexv.html)

EXPOSICIÓ "MÚLTIPLES VISIONS", a la UPV