Ana Juan aconsegueix el Premi Nacional d’Il·lustració

30 09 2010

La il·lustradora, el treball de la qual se centra en el dibuix de tall fantàstic i d’estil naif, ha publicat portades en revistes internacionals com ‘New Yorker’

Levante-emv (24/09/10)

La il·lustradora Ana Juan ha aconseguit avui el Premi Nacional d’Il·lustració 2010, concedit pel Ministeri de Cultura, que té com a objectiu reconèixer i distingir el conjunt de la labor realitzada per la il·lustradora  en l’àmbit del llibre i la literatura. Està dotat amb 20.000 euros.

Llicenciada en Belles arts per la Universitat Politècnica de València, Ana Juan (1961) és il·lustradora, escriptora i pintora, i ha col·laborat en revistes com “Madriz”, “El Víbora”, “Metall Hurlant”, “Marie-Claire”, “New Yorker”, i diaris com El Mundo i El País.

L’artista ha exposat a més la seua obra en ciutats com a Ginebra, Madrid, Sevilla, Nova York, València i Barcelona.

Llig la notícia completa a:

I també:

La ilustración permite desarrolar tu mundo y te deja ser libre” (Levante-emv 27/09/10)

“”Snow white”, de la misma autora, obtuvo el premio al mejor libro ilustrado en lengua castellana de la Conselleria de Cultura Educació i Ciència de la Generalitat Valenciana 2001. Es una gran adaptación de Blancanieves llevada a cabo con gran genialidad. 80 intensas páginas. Encuadernado en cartone. Una tinta y que grande es. No le falta para nada el color. Gran trabajo.”

Llibres d’Ana Juan a la Biblioteca de Belles Arts

Démeter: 0-32/718A