Premi Internacional d’Art Contemporani Diputació de Castelló 2010

_

El jurado del Premi Internacional d’Art Contemporani Diputació de Castelló, reunido el 24 de septiembre de 2010, ha decidido otorgar el premio al artista David Maljkovic “por el nuevo sentido que le da a la escala fotográfica y a la iconografía arquitectónica del movimiento moderno. A partir del collage y la página de revista, el artista croata ha sabido articular la memoria de una sociedad que no ha abandonado la utopía, con todas sus contradicciones”. La obra “Lost Review”, 2006-2008, que ha formado parte de la exposición “5X5Castelló2010” celebrada en el EACC con motivo del premio, pasará a formar parte de la colección de la Diputació de Castelló.

Premi Internacional d'Art Contemporani Diputació de Castelló 2010

_

PREMIS ALS LLIBRES MILLOR EDITATS 2010

28 09 2010

A continuació, teniu els guardonats a cadascuna de les dues modalitats.

Llibre millor il·lustrat

La dansa dels versosEDITILDE